پرداخت شهریه برای ثبت نمرات میانترم و پایان ترم الزامی است احتراما به اطلاع می رساند که با توجه به دستور العمل حاضر دانشگاه پیام نور، در صورت عدم پرداخت شهریه امکان نمایش مشخصات دانشجویی و ثبت نمرات میانترم و پایان ترم توسط اساتید میسر نمی باشد. لذا خواهشمنداست برای جلوگیری از مشکلات آموزشی مذکور در اسرع وقت نسبت به واریز شهریه اقدام نمائید. توضیح آنکه به 2 روش امکان پرداخت شهریه وجود دارد:
1-         شیوه پرداخت الکترونیکی : دانشجویان محترم در روش پرداخت الکترونیکی از طریق سیستم جامع گلستان به ادرس: reg.pnu.ac.ir  با نام کاربری ( شماره دانشجویی) و گذرواژه ( *) از منوی شهریه + پرداخت الکترونیکی شهریه و انتخاب درگاه بانک مورد نظر و قید کردن مشخصات کارت بانکی پرداخت انجام می گردد.
2-         پرداخت به صورت دستی : در این شیوه،دانشجو به دانشگاه ( واحد مالی) مراجعه نموده و پس از اخذ فیش واریز شهریه، نسبت به پرداخت از طریق خودپرداز بانک (ترجیحا بانک صادرات) اقدام می نماید.
توجه مهم: فعلا در حال حاضر شیوه پرداخت شهریه بصورت دستی غیرفعال می باشد، لذا فعلا تا اطلاع ثانوی از شیوه پرداخت الکترونیکی جهت پرداخت شهریه خود استفاده نمائید.
 
 
امتیاز دهی