مطالبات رئیس دانشگاه پیام نور مرکز گنبد در سفر ریاست جمهوری 8 مطالبه مهم و جدی رییس مرکز گنبد از رییس جمهور 8 مساله مهم و مطالبه جدی رییس دانشگاه پیام نور گنبد کاووس از آیت الله رییسی، رییس محترم جمهوری اسلامی
  1. مساله گردشگری گلستان و پتانسیل بالای گنبد کاووس و ضرورت ایجاد زیر ساخت لازم برای توسعه گردشگری گنبد
  2. لزوم توجه جدی و علمی به آسیب ها و مسائل اجتماعی.آسیب ها با زنجیره ای دیده شده اندبا امنیتی.لذا باید آسیبها را علمی و به متخصصین امر سپرد و بودجه لازم را نیز دید.
  3. بحران جمعیت و لزوم هماهنگی سیاستهای تمام وزارتخانه های دولت با کلان سیاست جمعیتی برخی وزارتخانه ها مثل آموزش و پرورش بخشنامه هایی صادر می کنند که با روح سیاست جمعیتی تناقض و تعارض دارد.
  4. لزوم حرکت به سمت توسعه پایدار با تاکید بر نواحی روستایی.چون منطقه گنبد کاووس عمدتا روستا نشین اند لذا اهمیت این موضوع بیشتر نیز می شود.
  5. ضرورت افزایش خدمات بهداشت و درمان و ایجاد دانشکده پزشکی.گنبد کاووس تمام بار شهرهای همجوار را نیز به دوش میکشد ضمن آنکه عمدتا بیمارستانها فرسوده شده اندو قدیمی اند.
  6. ساماندهی رشته محل های دانشگاهها بر اساس آمایش دقیق و علمی یکبار برای همیشه.دانشگاه باید بتواندبا رشته های مربوط به حوزه اجتماع و صنعت، گره از مسائل چامعه پیرامونی باز کند .
  7. مقابله جدی با ساد در هر سطحی
  8. چالش محیط زیست که پاشنه آشیل مدیران آینده خواهد بود.لزوم تغییر گفتمان محیط زیست جهت حل مسائل.باید محیط زیست را به مثابه مسآله اجتماعی و فرهنگی نگاه کنیم نه فنی و مهندسی.
 
امتیاز دهی