بیانیه دانشگاه محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه دانشگاه پیام نور گنبد در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

   بسم الله الرحمن الرحیم
 أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ .«قرآن کریم آیه 39 سوره حج»
به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.
هفت دهه جنگ و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین آثار زیانباری در منطقه غرب آسیا داشته، که حاصل آن کشته شدن، آوارگی و پناهندگی هزاران فلسطینی از جمله غیرنظامیان بوده است. در چند روز اخیر نیز افزایش حملات پی در پی رژیم منحوس به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی و بیمارستانی و ... موجی از نگرانی ها و آوارگی را در بین مردم بی پناه غزه و کرانه باختری ایجاد کرده است. این بار روحیه ددمنشی و تجاوزگری رژیم کودک کش صهیونیستی باعث شده، از روی عجز و ناتوانی، علاوه بر تکرار ظلم ها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری، جنایتی دیگر از نوع حمله به بیمارستان را مرتکب شود. این رژیم اشغالگر، با حمله به مراکز درمانی، علاوه بر نقض قوانین بین المللی در عدم حمله به مراکز غیرنظامی، سبوعیت و وحشی گری خود را به معرض نمایش جهانی قرار داده و دلهای مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه، نفرت، بی تابی و انتقام نموده است.
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کلیه دانشگاهیان دانشگاه‌های ایران اسلامی، ضمن اعلام هم‌دردی و عزا با همه ملت های عدالت جو و حقیقت خواه و ملت های مسلمان به ویژه ملت قهرمان فلسطین، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی در غزه را محکوم نموده و از نهادهای بین المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، انتظار داریم، ضمن احقاق حق ملت مظلوم و دردکشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه، و محکوم نمودن این حملات، جلوی تجاوزگری و زورگویی رژیم صهیونیستی را بگیرند.
ما دانشگاهیان، ضمن دعوت از همه دانشگاهیان جهان، به‌ویژه دانشگاهیان جهان اسلام، به صفوف مستحکم جبهه ضدصهیونیستی، اعلام آمادگی می نماییم در جهت حمایت از حقوق فلسطینیان فرایندهای قانونی و حقوقی دفاع از آنان را در هر دادگاه صالحه ای تا محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی دنبال نماییم و اعلام می نماییم که تداوم جنایات رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا، خشم امت اسلامی را برافروخته و ریشه رژیم اشغالگر را از بنیان برمی اندازد.  نصر من الله و فتح قریب،
دانشگاه پبام نور گنبد کاووس

 
 
امتیاز دهی