باسمه تعالی

رییس دانشگاه پیام نور گنبد کاووس در پیامی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت:

دهه فجر امسال آغاز چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی است و چهل ودو سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران عزیز می‌گذرد  به همین دلیل یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ ایران را پشت سر می‌گذاریم و دشمنان سعی دارند که با روش‌های مختلف جلو پیشرفت ایران عزیز را  بگیرند و بر هر ایرانی که خواهان عزت ایران سرافراز می‌باشد، همت، تلاش و کوشش در جهت بقاء و دوام انقلاب و ایران عزیز فرض و واجب است. البته مردم ما در این سال‌ها دین خود را ادا کرده اند و با تاسی از قیام عاشورا و قیام امام حسین (ع) با اقتدار و صلاحیت اوج عزت خود را نشان داده اند.

مردم عزیز ایران در این روز‌ها در حالی به استقبال جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب می‌روند که دشمنان با ابزار فشار اقتصادی و تحریم تمام تلاش خود را در جهت سیاه نمایی به کار گرفته اند . ما با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در چهل  ودومین سالگی انقلاب بر روی ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و وصایای امام عظیم الشان تمامی تلاش خود را در جهت اعتلای ایران عزیز به کار خواهیم گرفت.

اینجانب ضمن  گرامیداشت وتبریک این ایام،چهلمین ودومین سالگرد پیروزی انقلاب را خدمت مردم شریف ایران به ویژه دانشگاهیان ودانشجویان عزیز تبریک عرض نموده، عزت و اقتدار نظام اسلامی و سرافرازی ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.


دکتر رضا یازرلو رییس دانشگاه  پیام نور گنبد کاووس
 
 
امتیاز دهی