به نام خداوند بخشنده مهربان
يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد (صف،۸)
اهانت نشریه " شارلی ابدو " فرانسه به ساحت مقدس سراج منیر، امین وحی و مردم، آخرین و برترین رسول رحمت، اخلاق و بیداری حضرت محمد امین (ص)  و عمل سخیف قرآن سوزی در کشور سوئد، دل وجدان‌های بیدار و انسانهای آزاده را جریحه‌دار و پرخون کرد. اهانت به پیامبر اعظم (ص) این عصاره اخلاق، خوبی‌ها و فضایل، اهانت به همه ارزشهای انسانی و اخلاقی و همه انبیاء عظام (ع) و انسانهای پاک است. این اهانت برنامه‌ریزی شده در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام رحمانی است. انتشار چنین مطالب موهن و ارتکاب عمل غیرانسانی قران سوزی حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری آنان در مقابل مکتب قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) و عصبانیت گردانندگان و دشمنان از موج گرایش به اسلام و رحمه للعالمین است.
گردانندگان غربِ مادی و جدا افتاده از سر چشمه‌ی وحی و فروافتاده در گرداب بی‌هویتی و معنی‌گریزی، در برابر این موج بلند و فراخیزی بزرگ، از چاره‌گری بازمانده‌اند. تمام راه‌ها را آزموده و تمام دسیسه‌ها را به کار برده‌اند، تا مگر از بر دمیدن قرآن و نور وحی به جان و جهان و جاری شدن آیه‌های زندگی‌ساز و دگرگون آفرینِ آن به سینه‌ها و ذهن‌ها، جلوگیری کنند؛ اما هرچه بیشتر چنگ به چهره‌ی خورشید زده‌اند، بیشتر سوخته‌اند و بیشتر در تاریکی خودساخته، فرورفته‌اند، اکنون؛ زوزه‌کنان، به آخرین کُنام‌های خود فرورفته‌اند، تا به شعله‌های خشم و کینه‌ی خود در افکندن قرآن، آیه‌ها، جمله‌ها و کلمه‌های شعله‌ورسازِ آن، آن را از شعله‌ورسازی سینه‌ها و پرتو افشانی به زندگی‌های تاریک باز دارند، زهی خیال باطل.
ما  نیز همگام با همه دانشگاهیان عزیز، اين اقدامات زشت و بی‌شرمانه را به شدت محكوم می‌کنیم و به اين معاندان و جاهلان اعلان می‌کنیم كه نه کتاب آسمانی قرآن کریم و نه چهره پر فروغ پيامبر رحمت حضرت محمد بن عبدالله(ص) تجلی نورانيت، رحمت و مغفرت الهی، هرگز نابود شدنی نيست. از خداوند متعال برای همگان توفیق فهم صحیح سلوک اجتماعی، سیاسی و اخلاقی پیامبر اعظم (ص) و حرکت در مسیر نورانی آن حضرت را مسالت داریم.
🔷دانشگاه پیام نور استان زنجان
🔷دبیرخانه فعالیت های  قرآنی  دانشگاه پیام نور
 
 
امتیاز دهی